O nás

Motto Flytrans

Kvalita, ekologičnost a skvělý přístup jako standard

Na čem ve Flytrans stavíme?

už je naším zákazníkem společnost mající zájem o dopravní služby nebo škola či školka organizující výlet, výrobní závod, který hledá agenturu pro svoz zaměstnanců nebo mladý pár, shánějící vozidla pro svou svatbu - všechny tyto lidi spojuje cíl: dostat nejlepší servis za rozumné peníze.
Nǎse flotila se stále obnovuje a nyní představuje širokou škálu modelů různých značek, které uspokojí jak nenáročné klienty, tak i klienty s nadstandardními požadavky.

    Co je důležité vědět:
  • disponujeme novými a bezpečnými autobusy
  • preferujeme dlouhodobou spolupráci
  • zajišťujeme příznivé ceny
  • ke každé příležitosti přistupujeme individuálně
  • reagujeme operativně
  • zajišťujeme vozidla všech velikostí
  • máme věškerá nezbytná povolení a licence
Náš dispečink Vám zajistí moderní vozidlo s profesionálním řidičem pro realizaci přepravy jakéhokoliv počtu pasažérů za optimální cenu.
Pro vaše pohodlí je možno platit hotově a bankovním převodem.
Každý z týmu našich řidičů je zkušeným profesionálem a má pravidelná školení. Cestující se mohou cítit stále bezpečně díky neustálému dohledu nad zdravotním stavem, veškerými nezbytnými povoleními (profesní způsobilost, karta řidiče ad.) a testy, které každý šofér musí v souladu s evropskými standardy a normami absolvovat.
Stálá spolupráce s nejrůznějšími oragnizacemi typu školy, školky, svatební a modelingové agentury, cestovní kanceláře a agentury, menší firmy a korporace nám umožňuje nabízet pořad přibývajícím partnerům zkušenosti a díky tomu dát jim to, co opravdu chtějí bez jakýchkoliv komplikací, operativně a včas.
Jsme Vám k dispozici na e-mailu: info@flytrans.cz nebo na naši 24/7 hot-line: +420 774 505 125.
My ve FLYTRANS děláme maximum pro to, abyste se při cestování autobusem cítily bezpečně a spokojeně.

Naše priority

Jde nám o dlouhodobý a stabilní úspěch business partnerů, proto stavíme především na vysoké kvalitě poskytovaných dopravních služeb. Plně si uvědomujeme, že jsme to my, kdo přichází se zákazníkem do styku a přímo působí na jeho emoce.